سازنده آسیاب گلوله ای | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

سازنده آسیاب گلوله ای | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

آسیاب گلوله‌ای (Ball Mill) نوعی تجهیزات صنعتی است که برای آسیاب کردن و خرد کردن مواد به کار می‌رود. این دستگاه با استفاده از گلوله‌های فلزی به عنوان رسانه آسیاب کننده، مواد را خرد و آسیاب می‌کند. آسیاب گلوله‌ای عموماً در صنایع مختلفی از جمله صنایع مواد شیمیایی، فلزی، معدنی و سیمان استفاده می‌شود. ساختار آسیاب گلوله‌ای شامل یک سیلندر بزرگ است که درون آن گلوله‌های فلزی به طور تصادفی قرار دارند. هنگامی که دستگاه روشن می‌شود، گلوله‌ها با چرخش سیلندر و با تأثیر نیروی سانتریفوژی و جریان مواد، به طور


مزیت اصلی آسیاب گلوله‌ای، قابلیت آسیاب کردن مواد به صورت یکنواخت و دقیق است. همچنین، این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت چرخش، زمان آسیاب کردن و نسبت مواد به گلوله‌ها را نیز داراست.

سازندگان و تولیدکنندگان مختلفی آسیاب گلوله‌ای در بازار وجود دارند و انواع و اندازه‌های مختلفی از این دستگاه در دسترس هستند. در هر صورت، قبل از خرید آسیاب گلوله‌ای، توصیه می‌شود تحقیقات لازم را انجام داده و بازار را برای شرکت‌ها و محصولات مختلف بررسی کنید تا بتوانید یک سازنده مورد اعتماد را پیدا کنید.

سازنده آسیاب گلوله ای: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سازنده بال میل- شارژ گلوله بالمیل- سگ میل چیست- رادمیل چیست- دستگاه جارمیل- دستگاه رادمیل- دستگاه بالمیل خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع آسیاب گلوله ای باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

سازنده آسیاب گلوله ای- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع آسیاب گلوله ای در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازنده بال میل- شارژ گلوله بالمیل- سگ میل چیست- رادمیل چیست- دستگاه جارمیل- دستگاه رادمیل- دستگاه بالمیل با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از آسیاب گلوله ای را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

آسیاب گلوله ای طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید آسیاب گلوله ای لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

 سازنده آسیاب گلوله ای | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

 

آسیاب گلوله ای چیست؟

بالمیل یا همان آسیاب گلوله ای دارای یک مخزن استوانه ای می باشد که در داخل استوانه مکانیزم و حالتی قرار دارد که پس از ورود مواد مورد نظر به داخل آن از طریق سایشی که بین این مواد و بدنه داخلی بالمیل برقرار می شود باعث خرد شدن و تحلیل مواد می شود.

معمولا قطر مواد ورودی به بالمیل بین 5 تا 25 میلیمتر و مواد خروجی آن بعد از تحلیل و خرد شدن به 0.2 الی 0.3 میلیمتر می رسد.هر چه طول مخزن استوانه ای بالمیل بیشتر باشد باعث تجزیه بیشتر و خروجی ریزتر مواد می باشد. سازنده آسیاب گلوله ای- نسبت طول به قطر مخزن استوانه ای از یک حدی بیشتر نمی تواند تجاوز کند که این نسبت حداکثر 1 به 21 می باشد.

نحوه کارکرد گیربکس بالمیل

مخزن استوانه ای بالمیل از طریق چرخدنده کوچکی که در بیرون خود دارد با یک گیربکس از طریق پولی و تسمه در تماس هستند که خود این گیربکس هم از طریق یک الکتروموتور با توان مورد نظر به گردش در می آید و باعث بحرکت درآوردن گیربکس و از طریق ارتباط گیربکس با چرخدنده مخزن استوانه ای بالمیل به حرکت در می آید. سازنده آسیاب گلوله ای-هرچقدر سرعت چرخش مخزن بیشتر باشد راندمان و خروجی مواد داخل آن کمتر می شود و برعکس که نشان دهنده رابطه بین سرعت چرخش مخزن با خروجی دستگاه می باشد.

در بالمیل های با اندازه و ورودی بالا که در حجم زیاد کار می کنند از گیربکس های خورشیدی با راندمان بالا (تقریبا 98درصد) و همچنین برای کارکردهای بزرگتر از گیربکس های صنعتی با توان های بالا مورد استفاده قرار میگیرد، که مشهد بخار در زمینه گیربکس های خورشیدی با استفاده از گیربکس های ایتالیایی Reggiana و همچنین گیربکس های خورشیدی ساخت ایران با برند BMG که محصول تولیدی شرکت مشهد بخار می باشد تامین محصول می کند.

در زمینه الکتروموتورهای مورد نیاز برای این گیربکس ها می توان از الکتروموتورهای تولید داخل (موتوژن، جمکو، الکتروژن و...) و از برندهای اروپایی مانند Simens، VEM، ABB و دیگر برندها در توان های بالا تا 1 مگاوات تامین نیاز نمود.

سازنده آسیاب گلوله ای- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – سازنده آسیاب گلوله ای– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات سازنده بال میل- شارژ گلوله بالمیل- سگ میل چیست- رادمیل چیست- دستگاه جارمیل- دستگاه رادمیل- دستگاه بالمیل پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – سازنده آسیاب گلوله ای– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.